Щоб Ваша посмішка була довершеною.

Що таке зубні імплантати?

Значний прогрес в стоматологічних технологіях призвів до створення зубних імплантатів, які майже не відрізняються від природних зубів візуально і в експлуатації. Зубні імплантати розроблені як постійний, безтурботний варіант заміни відсутніх зубів, щоб Ваша посмішка була довершеною.

Зубні імплантати є золотим стандартом для відновлення зубів у випадках, коли зуби відсутні. Зубні імплантати можна встановити в день видалення зуба або через тривалий час після видалення зуба. Зубні імплантати можна використовувати, коли відсутній лише 1 зуб або кілька зубів – або навіть якщо зубів немає взагалі.

У більшості випадків встановлення імплантата відбувається надзвичайно швидко та практично безболісно. Насправді більшість людей вважає встановлення імпланта більш приємною процедурою, ніж видалення зуба. Якщо ви все ще відчуваєте нервозність або побоювання, ми можемо надати вам безпечний седативний засіб, щоб ви могли бути повністю розслабленими під час встановлення імплантатів.

Наприкінці процесу у вас буде абсолютно новий зуб, який виглядає, відчувається та функціонує так само, як природний!

Зубний імплантат є довгостроковим рішенням для заміни зубів, які з часом були пошкоджені або піддаються карієсу. Зубні імплантати – це штучні зуби, які встановлюються у вашу щелепну кістку, щоб ви могли нормально жувати та їсти. Зубні імплантати також ідеально підходять для відновлення естетики Вашої посмішки.

У самому імплантаті використовується так званий абатмент, який фіксується у вашій щелепній кістці. Абатмент по суті діє як корінь вашого зуба, фіксуючи імплантат на місці та зрощуючи його з яснами та щелепною кісткою. Потім абатмент накривають штучним зубом або коронкою, щоб надати вигляду природного зуба.

Яка процедура імплантації?

1Первинна діагностика

Процес імплантації починається з первинної діагностики, щоб зрозуміти ступінь необхідного лікування. Ймовірно, це включатиме рентгенівські знімки для оцінки стану ваших зубів і модель ваших зубів, щоб наш спеціаліст міг створити імплантат, який відповідає вашим природним зубам.

Після цього вашу щелепну кістку продіагностують, щоб переконатися, що заміна наявних зубів на нові імплантати безпечна. Це може зайняти більше часу залежно від стану вашої щелепної кістки та кількості імплантатів, які вам потрібні. У більш складних випадках вас можуть направити до щелепно-лицевого хірурга або пародонтолога.

Це також включатиме висвітлення будь-яких захворювань, які можуть загрожувати процесу лікування. Наприклад, якщо ви приймаєте ліки від захворювання серця чи легенів, ви повинні повідомити свого стоматолога перед початком лікування. Це необхідно для того, щоб наш спеціаліст міг призначити правильні антибіотики для запобігання інфекції.

Потім ми пояснимо подальший процес та запропонуємо вам задати будь-які запитання перед його початком. Також важливо домовитися про те, щоб вас забрали після процедури, оскільки ви не зможете керувати автомобілем через сукупну дію анестетика та самого лікування.

2Процедура імплантації

Процедури імплантації зубів часто виконуються поетапно, і вам знадобляться додаткові візити, щоб переконатися, що ваша щелепна кістка добре загоюється, перш ніж виконувати подальшу роботу. Як правило, процедура починається з видалення пошкодженого зуба, після чого проводиться оцінка вашої щелепної кістки, щоб переконатися, що операція на ній безпечна (це може включати незначну кісткову пластику). Після того, як ваша щелепна кістка загоїлася, в неї вставляється імплантат.

Після цього, щелепі потрібен час, щоб загоїтись, перш ніж буде встановлено абатмент (це перехідний елемент між імплантатом і коронкою). Після того, як він буде вставлений, імплантат можна безпечно встановити в лінію ясен.

Це не швидкий процес, і ви можете розраховувати на кілька візитів до свого стоматолога протягом кількох місяців, щоб забезпечити безпечне та повне одужання.

3Кісткова пластика (якщо потрібна)

У деяких випадках ваша щелепна кістка може бути недостатньо міцною, щоб витримати новий імплантат. Ваша щелепа піддається великому тиску під час жування, і для додаванням нового імплантату вона має бути достатньо міцною, щоб імплантат залишався на місці та дозволяв виконувати звичайний прийом їжі.

Якщо наш спеціаліст виявить, що ваша щелепна кістка недостатньо міцна, він може наростити кістку, щоб переконатися, що ділянка для імплантату достатньо міцна, для його підтримки. Ця процедура відома як пересадка кістки та передбачає переміщення невеликого фрагмента кістки (зазвичай із частини щелепи, на якій не проводиться операція) до основи щелепи. Кістковий трансплантат може бути отриманий з іншої частини вашого тіла, але це на розсуд вашого стоматолога.

Залежно від стану вашої щелепної кістки, вам доведеться або почекати, поки ваша кістка загоїться, або можливий варіант коли кісткова тканина може бути додана одночасно з вашим імплантатом. Після встановлення імплантату та початку процесу загоєння наш спеціаліст встановить тимчасовий протез, щоб зберегти зовнішній вигляд зубного ряду. Це буде знімний протез, і його необхідно буде регулярно чистити.

Можливі декілька варіантов тимчасового протезу на період загоєння:

• Знімний протез "накладка" (метелик). Легко знімається і чиститься.
  • Протез з фіксацією за сусідні зуби. Знімається стоматологом.
  • Протез що фіксуціється до імплантата за допомогою гвинта.

Під час процесу загоєння ваша кістка почне адаптуватися до імплантату, зрештою формуючи його в природну лінію ясен. Це повільний і стабільний процес, і для повного відновлення може знадобитися до дев'яти місяців. Цей процес відомий як остеоінтеграція.

4Встановлення абатмента

Встановлення абатмента відбувається після того, як ваша щелепа загоїться після пересадки кістки. Абатмент — це гвинт, який вставляється в новий зубний імплантат і допомагає закріпити його на щелепній кістці. Ця частина процедури є відносно швидкою і безболісно, та проводиться під місцевою анестезією (передбачає зняття заглушки з імплантату і приєднання абатмента.

Після завершення процедури, очікування відновлення займатиме біля двох тижнів.

5Вибір нових штучних зубів

Ваші ясна повинні загоїтися після установки абатмента, і ви будете готові до зняття відбитків. Ці відбитки допоможуть створити нові штучні зуби (коронки) правильної форми.

6Після операції

Ви можете очікувати незначного дискомфорту після процедури та, можливо, після кожного етапу операції. Це абсолютно нормально, і біль можна полегшити за допомогою безрецептурних ліків і знеболюючих.

Щоб Ваша посмішка була довершеною.

Чи кожен може встановити зубні імплантати?

Пацієнти, які підходять для імплантації зубів, повинні бути здоровими та мати достатньо міцну щелепну кістку для операції на ротовій порожнині. Під час звичайного огляду у стоматолога ви дізнаєтеся, чи є ви кандидатом. У більшості випадків усі пацієнти з досить здоровими яснами можуть бути кандидатами на процедуру імплантації зубів.
  • Естетично імплантати можуть виглядати як природний зуб і сидіти в яснах так само, як природний зуб.
  • Відсутність пошкодження зубів, що залишилися: на відміну від мостів або зубних протезів, зубні імплантати не потребують опори з боку інших зубів.
  • Запобігають втраті кісткової тканини: встановлення зубного імплантату в кістку зупинить її скорочення та збереже підтримку та структуру обличчя.
  • Збільште термін служби зубів, що залишилися: зубні імплантати захистять зуби, що залишилися, від надмірного тиску шляхом розподілу жувального навантаження, а також попереджають розхитування зубів.
  • Зубні імплантати фіксуються у роті і не потребують тимчасового демонтажу, як у випадку з протезами. Більше жодних пломб чи чутливості: зубні імплантати ніколи не потребуватимуть пломбування чи лікування кореневих каналів і ніколи не стануть чутливими.
ЩОБ ВАША ПОСМІШКА БУЛА ДОВЕРШЕНОЮ

Імплантація зубів ціна

Оскільки кожен випадок імплантації відрізняється, вартість буде різною. Імплантати дорожчі, ніж знімні альтернативи, але забезпечують більшу стабільність і довговічність заміни зубів. Як правило, імплантати можуть коштувати близько 1000 доларів США. Майте на увазі, що ці витрати стосуються операції з імплантації зубів і компонентів імплантату. Але зауважимо, що остаточну ціну можливо визначити тільки після проходження огляду і консультації, які визначать схему лікування та фінансове планування.

ЩОБ ВАША ПОСМІШКА БУЛА ДОВЕРШЕНОЮ

Які є альтернативи імплантатам?

Зубні імплантати є відмінним варіантом для відновлення естетики і функціональності зубів. Це пов’язано з тим, що зубні імплантати можуть прослужити все життя, вони не створюватимуть стільки дискомфорту, як зубні протези – оскільки ротова порожнина змінюється з часом, протези не зможуть адаптуватися.

Якщо ви не впевнені, чи потрібен вам зубний імплантат, ви можете обговорити доступні варіанти зі своїм стоматологом під час первинного огляду або консультації.

Маєте додаткові питання?

Якщо ви не впевнені, чи потрібен вам зубний імплантат, ви можете обговорити доступні варіанти із нашим спеціалістом під час первинного огляду або консультації.

Зв'яжіться з нами

Записатися на прийом Ви можете за телефоном